Thursday, March 29, 2007

Happy Birthday to~~~~~~~~~~ My Dear Takki

タッキー殿へ

あっという間に、また1年経ったよね。

「黒澤光」に魅了されて、タッキーのことが好きになったのは、昨日だったのような気がする。
でも、実は7年前のこと。
タッキーが自分の幼なじみみたいに一緒に成長して、一緒に大人になりました。
(中身はまだまだ子供ですが。笑)
不思議なことかもしれませんが、タッキーは私の人生で重要な役割を果たします。
最初は「黒澤光」のおかげで、タッキーのことがわかりました。
そして、タッキーのおかげで、日本語を勉強し始めました。
それで、日本語のおかげで、シンガポールを出て、今日本で働くことができました。
さあ、もしタッキーが私の人生の中にいなかったら、今の私はどういうふうになってるんだろう。
でも、やっぱりいてくれて、ありがとう。
タッキーを見つけて、良かった。
殿の家来として、滝沢総長のスーパー社員として、タッキーのファンとして、自慢できることです。
もうほんっとに、ありがたいのです。
いつもいつも刺激と感動を与えられて、ありがとうございます。
言いたいことはまだまだいっぱいありますが、誕生日カードに書き込みます。
みんなの気持ち、ちゃんと読んでね。

これから素敵な年になりますように。
もう「福は内、怪我は外」的な感じでいきましょう!笑
ジャッキーとの映画を楽しみにしています。
くれぐれもお体を大切に。
もう二度鼻の怪我みたいな事件はないように。

それでは、いつもの通り自分のペースで、タッキーらしくて、輝いてください。

最後に一言。

Happy 25th Birthday.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Presenting Version 2 of Waterfall and Wings, all done with the help of Dithers *muackz* for our Takki's 25th Birthday Double Reveal. You can't be thinking that i suddenly became so proficient in blogsite building did you?? Hurrhurr... Thank you Dithers, for actually responding to my whines about not being able to make a new template for W&W, and making time out of your super busy schedule to do this. I appreciate it a lot!!! Thanks for all your emails, sharing our fangirl tsubos and RL. Can't wait to see how is the OTHER REVEAL. Heheh.

To all decent self-proclaimed Takki fans and followers out there, it is Takki's Birthday today!!!! Let us all wish "our pride" a FANTABULOUS YEAR and many SUTEKI DAYS to come. Let us continue to share and spread the Takki Love. And we will remain as NICE PEOPLE and NICE FANS so that he can stay proud of us. =)

Anyway, the 1st installment of Zubari 2hr SP (aired on 27Mar) is a MUST WATCH. It is soooooo funny and full of Takki goodness. He truly is my Vitamin T. (And Vitamin T2 is a power-up version. LOL) Imagine seeing TakkiNeo (as in Neo from Matrix) and Magician Takki. Uwaahahhaa.... i just sat through the show and laughed and laughed and laughed. You guys must see it!!

Labels: ,

snuffles at 1:20 AM 4 comments